Aceasta notificare de confidentialitate face parte integranta din Termenii si conditiile Website-ului www.exploramimpreuna.ro (denumit in continuare <Site>) si se aplica datelor personale colectate prin intermediul domeniului Site-ului. Pentru utilizarea acestui site este necesar sa citesti si sa accepti prezentele conditii in totalitate. Utilizarea in continuare a site-ului presupune ca esti de acord cu acestea si cu Termenele si conditiile Site-ului.
1. Ce date cu caracter personal prelucram cand doriti sa faceti o rezervare?
Atunci cand folositi Serviciile noastre procesam anumite date cu caracter personal precum: nume, prenume, număr telefon, adresa domiciliu, adresa de e-mail, serie şi nr. carte de identitate, serie şi nr. paşaport, IP, data naşterii, vârsta copiilor, numărul de înregistrare TVA (dacă este cazul).
Furnizarea datelor personale catre Site este voluntară. Cu toate acestea, in functie de tipul de serviciu pe care doriti sa il utilizati, este posibil sa va oferim aceste servicii doar daca ne furnizati anumite date cu caracter personal, de exemplu, va putem procesa rezervarea doar daca colectam date precum celor enumerate mai sus. Deoarece este posibil sa nu faceti cererea de rezervarea de a calatori doar pentru dumneavoastra vi se pot solicita informatii despre alti oaspeti, ale caror date le furnizati ca parte a cererii rezervarii sau puteti face o cerere de rezervare in numele altcuiva. Utilizatorul este responsabil sa se asigure ca persoana sau persoanele ale caror informatii le furnizeaza stiu si sunt de acord cu modul în care Site-ul utilizeaza informatiile lor.
Prelucrarea datelor cu caracter personal este pentru executarea unui contract, adica pentru finalizarea si administrarea cererii rezervarilor Utilizatorilor. In cazul în care datele personale solicitate nu sunt furnizate, noi nu vom putea oferi serviciile solicitate.
2. Ce
date cu caracter personal prelucram cand solicitati primirea de
oferte?
In cazul in
care o sa va abonati la ofertele Site-ului, ne furnizati adresa de
e-mail si veti primi informari in baza preferintelor selectate de dumneavoastra.
Ne bazam pe consimtamantul dumneavoastra pentru acest timp de prelucrare. Puteti sa reveniti asupra
preferintelor initiale in orice moment. Astfel, daca nu mai doriti sa primiti
informatii de marketing prin e-mail sau doriti sa va reactualizati lista de
preferinte o sa va rugam sa urmati optiunile de dezabonare din subsolul
fiecărui e-mail.
3. Care
este politica referitoare la modulele cookies?
Pentru a
gestiona Site-ul si pentru a facilita o navigare imbunatatita, Site-ul ar putea utiliza cookie-uri
pentru a colecta date agregate. Puteti obtine informatii suplimentare despre
modul in care folosim modulele cookie si alte tehnologii de urmarire si modul
in care le puteti controla in Politica de cookie-uri.
4. Care
este scopul si care sunt temeiurile prelucrarii?
Folosim informatiile pe care le colectam pentru a va permite sa
utilizati serviciile oferite pe Site-ul nostru si pentru a va indeplini
solicitarile pentru anumite servicii. Utilizatorii pot beneficia de
Serviciile Site-ului privind posibilitatea de a rezerva diverse
pachete sau servicii la partenerii nostri hotelieri, operatori transport persoane sau alti
furnizori de servicii turistice (denumiti in continuare <Partenerii
nostrii>). Site-ul actioneaza ca un mandatar pentru Partenerii nostrii si va transmite
detaliile cererii rezervarii dumneavoastra catre acestia.
De
asemenea, putem folosi datele cu caracter personal, cu consimtamantul expres
al Utilizatorilor pentru activitati comerciale
sau de promovare a serviciilor.
Orice
operatiune de prelucrare a datele personale furnizate Administratorul Site-ului
va fi efectuata in baza, cu respectarea dispozitiilor legale aplicabile,
conform unuia dintre temeiurile de mai jos:
5. Cui si in ce conditii putem dezvalui datele prelucrate ?
Vom dezvalui
datele dumneavoastra cu caracter personal catre afiliatii nostri pentru a va
oferi o calitatea mai buna a Serviciilor si tinand cont de faptul ca Site-ul actioneaza ca un
mandatar pentru Partenerii sai, vom transmite detaliile cererii rezervarii
dumneavoastra catre acestia avand consimtamantul dumneavoastra.
Fiecare Partener ramane responsabil in mod
direct (si functioneaza sub propriile Termene si Conditii) si garanteaza ca
datele dumneavoastra vor fi folosite strict in scopul prestarii serviciului ales de Utilizator.
Dezvaluirea
datelor cu caracter personal poate include transferuri de date cu caracter
personal in strainatate, catre tari ale caror legi privind protectia datelor nu
sunt la fel de cuprinzatoare ca cele ale tarilor din Uniunea Europeană. Atunci
cand acest lucru este impus de legislatia europeana, transferam datele
personale numai destinatarilor care ofera un nivel adecvat de protectie a
datelor. In aceste situatii, daca este necesar, facem aranjamente contractuale
suplimentare pentru a ne asigura ca datele dumneavoastra personale sunt in
continuare protejate in conformitate cu standardele europene. Cu toate acestea,
avand in vedee necesitatea transferului acestor date, in vederea finalizarii
rezervarii UtilizatorILOR, ne bazam pe consimtamantul acestuia pentru
anumite tipuri de transferuri de date.
Totodata,
putem oferi acces la date cu caracter personal, colaboratorilor nostri
(serivciul de cloud, gazduire web, audit, plati, dezvoltare, mentenanta,
marketing). Acestia vor avea acces la datele dumneavoastra doar in masura in
care este necesar, in mod rezonabil, pentru a indeplini anumite sarcini in
numele nostru. Afiliatii si/sau colaboratorii nostri garanteaza ca datele cu
caracter personal ale UtilizatorILOR sunt pastrate in siguranta, ca prelucrarea se face tinand cont de scopul
prelucrarii si ca furnizarea acestora se face conform legislatiei aplicabile.
6. Care
sunt drepturile dumneavoastra in calitate de Utilizator cu privire la datele cu
caracter personal?
i) Dreptul de a fi informat – in calitate de Utilizator al serviciilor oferite, dorim sa ne asiguram ca veti primi intotdeauna informatii clare si transparente, usor de inteles si accesibilie cu privire la modul in care folosim datele dumneavoastra si despre drepturile pe care le aveti. Acesta este scopul prezentei Politici de confidentialitate. Pentru informatii suplimentare legate de datele cu caracter personal ale Utilizatorilor, va rugam sa ne contactati.
ii) Dreptul de acces – in temeiul acestui drept, fiecare Utilizator are posibilitatea de a obtine, in mod gratuit, confirmarea faptului ca datele care o privesc sunt sau nu prelucrate de operator. Prima furnizare de informatii se va face fara a percepe niciun fel de taxa. Daca veti mai avea nevoie de copii ale informatiilor deja furnizate, este posibil sa va percepem o taxa rezonabila tinand cont de costurile administrative de furnizare a informatiilor. Ne rezervam dreptul de a nu raspunde solicitarilor vadit neintemeiate, excesive sau repetate.
iii) Dreptul de interventie asupra datelor- orice Utilizator are dreptul de a solicita, in mod gratuit, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea totala sau partiala a datelor. Solicitarile privind stergerea datelor se vor realiza in masura in care nu vor genera costuri vadit disproportionale pentru firma care detine Site-ul si doar in cazul in care nu exista dispozitii legale contrare. Utilizatorii inteleg si accepta ca stergerea datelor lor personale va fi urmata de stergerea contului lor din sistem si de imposibilitatea de a accesa Serviciile oferite.
iv) Dreptul la restrictionarea prelucrarii – Utilizatorii au dreptul de a solicita restrictionarea prelucrarii datelor cu caracter personal. Acest drept se aplica in circumstantele specific prevazute in Regulamentul general privind protectia datelor.
v) Dreptul de opozitie- Utilizatoriiau dreptul de a se opune in orice moment, printr-o cerere intocmita in forma scrisa, datata si semnata daca exista motive intemeiate si legitime, ca datele care il privesc sa faca obiectul unor prelucrari sau sa fie dezvaluite unor terti.
vi) Dreptul de a nu fi suspus unui proces individual automatizat.
vii) Dreptul de a se adresa justitiei – fara a se aduce atingere posibilitatii de a se adresa cu plangere autoritatii de supraveghere (www.dataprotection.ro), UtilizatorII au dreptul de a se adresa justitiei pentru apararea oricaror drepturi garantate de lege, care le-au fost incalcate. Ne puteti contacta in orice moment, folosind datele de contact de mai jos, inainte de a depune o plangere la autoritatea relevanta pentru protectia datelor.
Pentru exercitarea acestor drepturi fiecare Utilizator poate face o cerere in scris in acest sens, pe care sa o trimita apoi prin posta la adresa de e-mail adrian@exploramimpreuna.ro.
7. Cum ma pot dezabona?
Puteti sa
reveniti asupra preferintelor initial in orice moment. Astfel, daca nu mai
doriti sa primiti informatii de marketing prin e-mail sau doriti sa va
reactualizati lista de preferinte, urmati optiunile de dezabonare din partea de
jos a fiecarui e-mail.
Daca
intampinati dificultati in procesul de dezabonare, nu ezitati sa ne contactati la adrian@exploramimpreuna.ro.
8. Ce
masuri suplimentare de protectie a datelor a luat ECA Management Identity SRL?
ECA Management Identity SRL se supune masurilor tehnice si de siguranta impuse de legislatia in vigoare pentru a proteja datele personale ale Utilizatorilor impotriva accesului neautorizat. ECA Management Identity SRL se asigura in permanenta, prin implementarea si aplicarea masurilor tehnice optime, ca datele personale sunt folosite exact asa cum este descris in Politica de confidentialitate si ca alegerile fiecarui Utilizator cu privire la prelucrarea datelor sale sunt respectate.
Aceste masuri includ, dar fara sa se limiteze la: (i) stocarea informatiilor dumneavoastra personale in medii de operare sigure, care nu sunt disponibile pentru public si care sunt accesibile numai persoanelor autorizate; (ii) utilizarea tehnicilor de criptare pentru a proteja securitatea anumitor informatii personale sensibile.
ECA Management Identity SRL va putea furniza datele cu caracter personal oferite de Utilizatorilor, catre Parteneri, doar in temeiul unor contracte si in baza unor angajamente de confidentialitate prin care acestia din urma garanteaza ca datele cu caracter personal sunt pastrate in siguranta si ca prelucrarea si furnizarea acestora se face conform legislatiei in vigoare.
9. Care este perioada de prelucrare si
stocare a datelor tale?
ECA Management Identity SRL poate retine informatiile cu caracter personal pe care UtilizatorIIni le furnizeaza prin intermediul Site-ului, intr-o baza de date, cum ar fi baza de date cu clienti. Datele dumneavoastra personale vor fi pastrate de catre ECA Management Identity SRL doar pe perioada cat acestea sunt folosite pentru in vederea realizarii cererii de rezervare solicitata, pentru a va putea raspunde intrebarilor, in vederea rezolvarii anumitor situatii sau pentru a aduce imbunatatiri si servicii noi, supunandu-ne cerintelor legale si legislatiei in vigoare. Acest lucru inseamna ca este posibil sa va retinem datele cu caracter personal pentru o perioada de un an dupa ce dumneavoastra incetati sa folositi serviciile oferite de noi sau in cazul in care ati optat sa primiti de la noi oferte recente pe perioada in care noi furnizam acest serviciu sau pana optati dvs. pentru dezabonare.
Prezenta Politica de confidentialitate este parte integranta din Termenii si conditiile de functionare a Site-ului si respecta dispozitiile legale privind protectia datelor cu caracter personal.